Motyvacija turi didžiausią galią tuomet, kai kyla iš pačio žmogaus. Darbdaviui svarbu motyvuoti savo darbuotojus, ypač esant didelei darbuotojų kaitai, tam, kad netektų leisti savo laiko jų paieškai ir apmokymams. Teikdami profesionalios personalo paieškos, atrankos bei nuomos paslaugas, pastebime šiuos darbuotojams svarbius motyvavimo būdus:

•Tobulėjimo galimybės įmonėje. Gauti galimybę parodyti daugiau asmeninių savybių, kelti kvalifikaciją, turėti profesinius mokymus.

•Įdomus darbo pobūdis – leidimas darbuotojams patiems ieškoti kūrybiškų sprendimų ar užduoties vykdymo būdų.

•Pripažinimas ir pagyrimai. Įprasta sakyti kritiką, kai darbo kokybė turi trūkumų, tačiau būtina prisiminti pagyrimų už gerus rezultatus svarbą.

•Pagarbūs santykiai kolektyve. Pasiekiama geresnių rezultatų, jei darbas vyksta kolektyve, kuriame vertinama pagarba, dėmesys ir tolerancija.

•Leisti darbuotojui jausti, kad atliekamas darbas yra svarbus ir reikalingas – darbuotojas supras savo ir kitų svarbą įmonėje.

•Taisyklių taikymas. Jei yra bendros taisyklės – jos turi būti taikomos visiems. Vadovas, rodydamas pavyzdį, privalo jų laikytis taip pat griežtai kaip ir darbuotojai.

•Dažniausiai darbuotojų minimas motyvacijos būdas – materialinis skatinimas.

Jugum klientai – įmonės, kurios vertina savo darbuotojus ir stengiasi naudoti įvairius motyvavimo būdus. Svarbu suprasti, kad be asmeninės motyvacijos visi darbdavio skatinimai gali būti neefektyvūs arba trumpalaikiai.